Často kladené dotazy

Specialista na fotodárky
1. Jakým způsobem mohu odeslat svou objednávku ke zpracování?
Online přes webové stránky
Osobně na prodejně v Lovosicích
2. Mohu si snímky uložit na CD nebo jiné paměťové médium a odnést ke zpracování na prodejnu?
3. V jakém formátu mohu posílat fotografie ke zpracování?
4. Jaká je doporučená velikost a rozlišení fotografie, aby byl výsledek kvalitní?
5. Jak budu informován o aktuálním stavu své objednávky/zakázky?
6. Mohu stornovat nebo změnit již odeslanou zakázku?
7. Nemohu se přihlásit do mého účtu nebo zjistit stav zakázky
8. Jaký je postup při reklamaci zakázky?
9. Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?

ODBĚR NOVINEK

Získáte přehled o všech akcích a slevách pro naše odběratele emailových novinek.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Go to top